REKLAMASJON, RETUR & ANGRERETT
Viktig informasjon: Ved alle typer av reklamasjoner må du kunne vise til en faktisk feil. Behold derfor det defekte produktet - ikke kast eller bruk det. Original emballasje skal alltid beholdes da det står koder på eskene som vi må ha. Eleksig.no tilbyr 6 måneders garanti på alle esigaretter, modder og tanker.
Det er viktig at du som kunde kontrollerer leveransen din direkte ved mottakelsen for å verifisere at denne er riktig og feilfri. Eleksig.no står alltid for returfrakt når det gjelder skadet, feilsendte produkter eller reklamasjoner. Skulle det vise seg at det ikke er en feil på innsendt produkt som blir gått igjennom kan en avgift for arbeid, frakt og kostnader for coils og liknende som har blitt brukt for feilsøk bli innkrevd.
Om en reklamasjon har blitt innsendt til oss og vi har gått igjennom den men ikke får svar av kunden på telefon, sms eller email så vil produktet destrueres etter 2 måneder. Dette innebærer at du som kunde mister din rett til kompensasjon. Samme vilkår gjelder en godkjent reklamasjon om vi ikke får kontakt med kunden.
Det er veldig viktig ved returer, men ekstra viktig ved reklamasjoner at man pakker produktet/produktene på forsvarlig måte. Dette innebærer god innpakning, tømming av e-juice og sørge for at produktene er avslått. På denne måten unngår man skader under transport. Skulle returer/reklamasjoner komme til oss uten at det er sendt på forsvarlig måte og det har oppstått skade i transport som følge av dette vil ikke reklamasjonen godkjennes.
Vil du sende et produkt til oss på reklamasjon, skriv til vår Support på Support@eleksig.no
Du finner reklamasjonsskjema her
Vil du sende tilbake et produkt som har blitt feilkjøpt eller feilsendt, skriv til vår Support på Support@eleksig.no. På denne måten får vi registrert din retur før den blir innsendt. Etter dette laster du ned returskjema og fyller ut dette.
Vil du angre ditt kjøp, skriv til vår Support på Support@eleksig.no. På denne måten får vi registrert i vårt system at du ønsker å benytte deg av angrerett. Dette er viktig for å dokumentere for din egen del som forbruker. Etter du har kontaktet oss så laster du ned angrerettsskjema og fyller ut dette.